SUP kursus IPP 1

For at dyrke SUP (Stand Up Paddling) i Skelskør Roklub skal du have gennemført og bestået et 4 timers kursus på SUP niveau 1. Så ved vi, at du kan færdes sikkert og ansvarligt på vandet, at du kender klubbens regler for SUP, og at du kan redde dig selv op på boardet igen, hvis du falder i vandet.

IPP 1

IPP (I Paddle Pass) er Dansk Kano og Kajak Forbunds roeruddannelse, der også bruges ved SUP (Stand Up Paddling).

Der er to IPP niveauer for SUP. På niveau 1 kurset introduceres du til sikkerhed og til grundlæggende håndtering og kontrol af boardet.

Hvad omfatter kurset

Klik på linket i boksen nedenfor for at se detaljer om tidspunkt, varighed, påklædning mm.

Pris

Et SUP IPP 1 kursus koster kr. 950,-. Kursusgebyret inkluderer medlemskab af Skelskør Roklub resten af året.

Medlem i Skelskør Roklub

Som medlem kan du:

• frit bruge klubbens SUP boards og tilhørende sikkerhedsudstyr
  • frit bruge klubbens faciliteter med bad, omklædning og klublokale
  • aftale ture med andre SUP padlere.

Bonusinfo

SUP udtales som soppe (soppe i vandkanten).

Vi glæder os til at se dig på SUP kursus i Skelskør Roklub.